Tavaly ilyenkor mutatta meg a Citroën az első képeket a SpaceTourer Hyphen tanulmányról, amelynél a Dangel cég összkerékhajtását használták, a kerekek tapadását pántokkal javították, és különösen vidám színösszeállítást használtak. Most, egy évvel később már SpaceTourer 4X4 Ë a név, némileg visszafogottabb a színvilág, és teljesen hétköznapi hóláncokat használnak.
A mintás külső és a személyautókból ismerős bőrszíj-elemekkel megfejelt szinte szériaállapotú belső tér mellett az a nagy újdonság, hogy a Dangel most nem egyszerűen csak összkerékhajtás készített, de rögtön robotizálta is a 6 fokozatú, kézi kapcsolású váltót, ami a 150 lóerős 2,0 literes dízelhez jár. A kormánytól balra helyezték el azt a kapcsolót, amellyel a hajtásláncot lehet vezérelni, elsőkerék, automata és 50/50 arányban összezárt lehetőségek közül tud választani a sofőr.
A tanulmányt egyébként a legkisebb, 4,6 méteres hosszúságú SpaceTourerből készítették el, a hasmagasság 6 centis növelése mellett is parkolóház-kompatibilis szinten, 2 méter alatt marad a magasság. Belül 2 kényelmes első fotelt és egy háromszemélyes középső üléspadot találunk, noha akár 9 személyt is el lehet itt helyezni – a kényelem érdekében mondtak le utóbbiról.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!