Japánban elérhető az 1,6-os turbómotorral szerelt GR Corolla is, amelynek tudása óriási ugrást jelent az arrafelé egyébként egyedüliként választható, 140 lóerős rendszerteljesítményű 1,8 literes öntöltő hibrid hajtással szerelt normál modellektől. Ezt a távolságot csökkentik most egy kicsit az új Active Sport felszereltséggel, amely ránézésre és futómű-hangolásra tud többet. Nagy méretű légbeömlőt kap az első lökhárító, aztán ott vannak a fekete küszöbburkolatok, a látványosabb 17 colos felnik és a feketére fényezett külső tükrök is, a kombinál a tető is fekete. Csak itt kérhető a cementszürke metálfényezés.
Az utastérben jobban megformált ülések, Alcantara kárpit és vastagabb kormány-karima teremt sportosabb hangulatot. A legfontosabb változást az új rugókkal, lengéscsillapítókkal áthangolt felfüggesztés (215/45 R17-es abroncsokat használnak), módosították az elektromos kormányszervo hangolását is. Nincs változás a hajtásban, az 1,8-as benzinmotor (98 LE/142 Nm) és a villanymotor (95 LE/185 Nm) rendszerteljesítménye 140 lóerő, opciós az E-Four összkerékhajtás, amikor hátra is kerül egy villanymotor (41 LE/84 Nm), a rendszerteljesítmény ennél is marad 140 lóerő. A Toyota Corolla Active Sport indulóára Japánban 3 140 300 jen, kombiként 3 190 300 jen.