A Chengdui Autószalonon állított aki a Yema Auto a standjára legújabb autóját, amely annyira friss, hogy semmi egyéb információval nem tudtak szolgálni róla – pedig a kínai tudósítók próbáltak kérdezni, csak épp választ nem kaptak.

Az is igaz, hogy a műszaki tartalom jelen esetben másodlagos, ránézésre nem az egyébként – a Mazda5/CX-7 kavarodásnál, Audi A4, VW Tiguan, Infiniti EX másolatnál, illetve a Kia Sportage/Subaru Forester öszvérnél – használt Austin Allegro technikát használják, hanem annál egy fél számmal kisebbet. Mindenesetre jól látszik, hogy egy elsőkerékhajtású kisautót rejtettek el a Smart Roadsterre erősen hasonlító karosszéria alatt, amelyhez még az előző Mazda3-as hátsó lámpáit is felhasználták.

Az utastérben már a GM aktuális – arrafelé Buickokban, mifelénk Opelekben – használt műszerfalát másolták, de persze itt se végeztek tökéletes munkát, SOURCE helyett például SRCE felirat olvasható az egyik gombon. Apropó gomb, képesek voltak még az eredetinél is több kapcsolót helyezni a középkonzolra, ez mondjuk tényleg jelentős mérnöki teljesítmény. A Yema Auto M72-es további sorsáról semmit nem tudunk, tanulmány marad, vagy netán sorozatgyártásba kerül? Rejtély. Egy dolog biztos, a névben szereplő M betű a Mustang név rövidítése.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!