Nem csak a felszereltséget, hanem az egész autó megjelenését és műszaki tartalmát a megrendelő kívánságainak megfelelően alakítja majd ki a Dartz új modellje, a Mercedes-technikát használó Nagel Dakkar esetén.
Tereprali-autóknál használt tapasztalatok alapján egy német társaságnál gyártott titánium csőváz adja az autó alapját, az 5,5 literes, biturbó V8-as – amelynek teljesítményét minimum 650 lóerőre növelik – motorhoz 7 fokozatú, dupla kuplungos váltó csatlakozik. Természetesen ennél nagyobb teljesítményt is megvalósítanak, de bálnapénisz-bőr belsőt már nem csinálnak. Vagy legalábbis nem verik nagydobra.
Már fogadják a megrendeléseket az autóra, amelyből 2013-ban 10, 2014-ben 20, 2015-2017 között további 120 darabot akarnak gyártani. Egyelőre két formatervezőt kértek fel arra, hogy készítsenek néhány vázlatot, hogy a vásárlóknak adjanak némi támpontot. A német Pochwatta stúdió munkája látható legfelül, a ceruzával készített rajzokat Alex Isaev, a Dartz gyári formatervezője készítette. Az indulóár negyedmillió euró lesz, de ennek akár többszörösét is el lehet majd tapsolni az autóra, például a hamarosan leváltásra kerülő Prombron-nál alapfelszerelésnek számító páncélozást is biztosan megvalósítják majd.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!