2015-ben alapította az orosz Denisz Szverdlov az Arrival nevű brit startupot, amely dedikált villanymotoros haszonjármű fejlesztésével kezdte pályafutását, de aztán autóbusz és személyautó-ötlettel is próbálkozott, a Hyundai-Kia is befektetett a vállalkozásba, és 2020-ban bemutatta a már véglegesnek ígért haszonjárművét is, amelyből a UPS futárszolgálat 10 000 darabot rendelt is. Azonban 2020-ban őszén beléptek a Nasdaq tőzsdére, a csúcson, 2020 végén 31,54 dollár volt a részvényárfolyam (13 milliárd dolláros cégérték), amiből mára 0,39 dollár lett, és ha fél éven belül nem sikerül 1 dollár fölé vinni az árfolyamot, kirúgják őket a Nasdaq tőzsdéről.
Az Arrival kicsit megkavarta a vezetőséget – az alapító-tulajdonos Denisz Szverdlov vezérigazgatóból elnök lett, utóda a korábbi helyettese, Igor Torgov lett –, de érdemi változás nem történt, úgyhogy most spórolni kezdtek. Leépítik a Nagy-Britanniában meglévő fejlesztőrészleget, ami 800 mérnök elbocsátását jelenti, az ottani manufakturális összeszerelést megtartják, és minden erőforrásukat az USA-beli gyárépítésre koncentrálják, de ha minden jól megy, akkor is leghamarabb 2024-ben kezd termelni az ottani gyár. Jelenleg 205 millió dollár készpénze van az Arrival startupnak, és nehéz lesz új befektetőket találni úgy, hogy több vetélytársa már – a GM BrightDrop nevű márkája, a Rivian – gyárt dedikált villanymotoros haszonjárműveket.