A kínai Nanjing Automobile és az Iveco vegyesvállalata, a Naveco 1991-ben kezdte gyártani az akkor még Európában is kínált, első generációs Daily sorozatgyártását, és mind a mai napig kitartanak az 1978-ban bemutatott konstrukció mellett. 2011-ben és 2017-ben is megújították a megjelenést, most pedig egész modern orrot és hátsó lámpákat kapott a jármű, és megnyújtották a hátsó ajtó zsanérjait is, hogy nagyobb szögben lehessen kinyitni azokat.
Alapvetően vegyes személy/teherszállító járműként kínálják a típust, amely 5 (2+3), 6 (3+3), 7 (1+3+3 – nincs tolóajtó), 8 (2+3+3) és 9 személyes (1+3+3+2 – nincs tolóajtó; 2+2+2+3; 3+3+3) elrendezéssel készül, de létezik lemezelt teherszállító és járóképes alváz is – érdekes módon utóbbi a legdrágább modell a kínálatban, pedig abba kerül a legkevesebb anyag gyárilag. Továbbra is a 2,5 (122 LE/285 Nm) és 2,8 literes (129 LE/300 Nm) turbódízeleket kínálják, a váltó 5 fokozatú, kézi kapcsolású.