A Porsche 911 Carrera 4 GTS egyik eleme se ismeretlen, de ebben a kombinációban először egyesítik azokat: összkerékhajtás, módosított szívósorral rendelkező boxermotor, és néhány, egyébként az extrafelszerelések között található tétel.
A 3,8 literes boxermotor új szívósort és sportkipufogót kapott, aminek 408 lóerő lett az eredménye. Ehhez most először kapcsolják az összkerékhajtást (önzáró hátsó differenciálművel, áthangolt elektronikus menetstabilizálóval), amelynek különös ismertetőjele ebben a változatban is a hátsó lámpákat összekötő fényvisszaverő piros csík. Alapáron hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóval adják a 911 Carrera 4 GTS-t, felár ellenében hétfokozatú, dupla kuplungos váltó is elérhető. A szabványos fogyasztás nem emelkedik a Carrera 4-hez képest, a vételár azonban igen.