Már az első kémfotók kapcsán írtunk a minimális formai változásokról, és a legfontosabb műszaki újdonságokat is olvashatták már itt a weboldalon, úgyhogy nem maradt más hátra, mint a Mercedes Sprinter frissítésének hátralévő újdonságainak elárulása.
A dízelmotorok esetén maradtak az eddigi teljesítmények. A négy- és hathengeres CDI-k 95-190 lóerő közötti skálát fedik le, és marad a kínálatban a 3,5 literes, V6-os benzinmotor. Új elem az 1,8 literes, 156 lóerős feltöltött négyhengeres benzines, amely földgáz-hajtással is elérhető lesz majd. Az összes erőforrás teljesíti az Euro VI-os kipufogógáz-tisztasági előírásokat. A váltó hatfokozatú, kézi kapcsolású vagy 7 fokozatú automatikus, a hosszabb áttételezés mellett csökkentett hasmagasság (alacsonyabb légellenállás) is mérsékli a szabványos fogyasztást – a legtakarékosabb BlueEfficiency Plus változat szabványos átlaga 6,3 l/100 km.
Európában alapfelszerelés lesz az ASSYST elnevezésű karbantartás-előjelző rendszer, amellyel akár 60 000 km-es szerviz-intervallum is elérhető. A sofőr ezen felül vastagabb karimájú, jobb fogású kormánykeréknek örülhet. A márkakereskedésekben júniustól lehet megrendelni a felfrissített Mercedes Sprintert, a kiszállítások szeptemberben indulnak.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!