Eddig is egész jól állt plug-in hibrid hajtások terén a Porsche Panamera, a modellfrissítést követően már nem 3, hanem 4 ilyen hajtás közül választhatnak majd az ügyfelek – persze a benzinmotorok mellett. Vannak egyébként olyan országok, ahol már most is 100%-ot közelíti a plug-in részarány.
A legnagyobb újdonságot egyébként az jelenti, hogy teljesen új, 8 fokozatú duplakuplungos váltót kap a típus, ennél már a váltóházba építik be a villanymotort – alacsonyabb tömeg mellett nagyobb mértékű energia-visszatermelést eredményez ez a megoldás. A plug-in hibrid Porsche Panamera akkumulátora már 25,9 kWh kapacitású, és ehhez már 11 kW teljesítményű fedélzeti töltő tartozik, ami jelentősen lerövidíti a töltési időt. Úgy hangolják át a működést, hogy többet segít a belső égésű motornak a villanymotor, ezt a már említett nagyobb mértékű energia-visszatermelés jóvoltából tudják megtenni.
A felfüggesztés terén is jelentős változások lesznek, alapáron adják a fél-aktív futóművet, amely már lengéscsillapítónként 2 vezérelt szelepet (összenyomódás és kiengedés) tartalmaz, opciós lesz a teljesen új fejlesztésű aktív felfüggesztés, ami sokkal nagyobb tartományban képes alkalmazkodni az útviszonyokhoz, hogy így jobb menetdinamikát és kényelmet ígér. Bővebbet majd a november 24-én, a dubai Porsche Festivalon esedékes leleplezést követően tudunk mondani a felfrissített Porsche Panameráról.