1968-ban a Jeepster Commando volt a Jeep márka első luxusautója – itt most olyan tételekre kell gondolni, mint ajtók, oldalablakok, tető és fűtés –, amely megérett egy modernizálásra. A Jeep mérnökei egy 2021-es Wrangler alvázára építették rá a klasszikus karosszériát, a technika átépítéséről a modern kerékjárat-szélesítések árulkodnak, a feltűnésről a krém-rézmetál fényezés gondoskodik.
A motortérben a 2,0 literes turbómotor található, de mivel az SRT mérnökei is hozzányúltak, a teljesítménye 340 lóerőre és 500 Nm-re emelkedett, a váltó nyolcfokozatú automatikus. A felfüggesztés és az összkerékhajtás a Rubicon modellből érkezik, tehát 1:4-es áttételű a terepfokozat. Az 1968-as karosszéria és a 2021-es technika házasítása során megszabadultak a hátsó ülésektől, amelyek helyére a Jeepster Beach tanulmánynál bukókeret és fa plató került.