2019-ben homologizálták a Huracán GT3 EVO versenyautót, amelynek máris elkészült az EVO2-es változata, a Lamborghini a 2022-től érvénybe lépő új FIA-előírásoknak megfelelően alakították át az aerodinamikai csomagot. Ennek keretében a motorteljesítményen is javítottak azzal, hogy immár nem oldalról, hanem a tetőn elhelyezett nyíláson keresztül szívja a motor a levegőt, így nagy tempónál a menetszél sokkal hatékonyabban préseli be a levegőt az égésterekbe. Teljesen új szívósort készítettek a Győrben gyártott 5,2 literes V10-esnek, a 10 darab külön-külön elektronikusan vezérelt pillangószelepet tartalmazó alkatrészt mindössze 4 csavar tartja, ami megkönnyíti a karbantartást.
Teljesen új karosszériát készítettek a Lamborghini Huracán GT3 EVO2-esnek, a formatervezők a közúti Huracán STO vonalait követték. Minden elemet karbonból készítettek, a padlólemezt Zylon-szálakkal erősítették meg, ennek és a diffúzornak a kialakítása növeli a leszorító-erőt. A hátsó légterelőt alumíniumból készült lábakra teszik rá, ezek az eddiginél pontosabb állíthatóságot tesznek lehetővé. A bukókeretet dupla hátsó tetőoszloppal és oldalsó karbon-kevlár betétekkel javítják a védelmet, a polikarbonát oldalsó ablakokat rácsavarozzák a karbon ajtópanelre, így az növeli a karosszériaelem merevségét. A fékrendszert új nyergekkel frissítették. Az autókat a gyárból elöl 325/680-18, hátul 325/705-18 méretű Pirelli Pzero slick abroncsokkal szállítják, az első vásárlók 2022 második felében kapják meg autójukat, a GT3 EVO tulajdonosoknak pedig lehetőségük lesz frissíteni a technikát.