Mindenféle elektrifikáció nélkül több mint 600 lóerőt tud majd a Porsche Cayenne Coupé új modellváltozata, amelynél a vezetési élmény lesz majd a középpontban. A márkanagykövet Walter Röhrl is meggyőződhetett erről a Hockenheimringen – nem okoz meglepetést azzal, hogy tetszett neki a szabadidő-autó tudása.
A felfüggesztés módosításával javítanak a hossz- és keresztirányú dinamikai tulajdonságokon, az első tengelyen 0,45°-kal megnövelik a negatív kerékdőlést, fél collal szélesebb felnikre szerelik a kifejezetten ehhez az autóhoz fejlesztett 22 colos pántátmérőjű Pirelli P Zero Corsa abroncsokat. A légrugózást 15%-kal merevebbre programozzák az egyébként is sportosnak számító GTS modellhez képest, átprogramozták a karosszériadőlés-szabályzó rendszert, és természetesen szériában adják az összkerék-kormányzást. Néhány héten belül álca nélkül is megismerhetjük majd a Porsche Cayenne Coupé legforróbb változatát.