Nagyjából egy év múlva érkezik a felfrissített Chevrolet Volt/Opel Ampera konnektorról tölthető hibrid, és nem csak a megjelenést módosítják az autóknál, de a technikát is komolyan átdolgozzák – az Opel Adam-ban bemutatkozó, 1,0 literes háromhengeres turbómotorral váltják le a jelenlegi 1,4-es szívómotort.
Az alapvetően a fedélzeti generátort hajtó, de esetenként az autó mozgatására is képes belső égésű motornál a legfontosabb változás, hogy a sokkal nagyobb nyomatéka miatt azonos idő alatt több áramot képes termelni, tehát elméletileg hatékonyabban tud működni. A másik jelentős változás a teljesen alumínium, háromhengeres benzinmotorral az lesz, hogy kisebb lesz az önsúly. Modellváltás 2016-ban lesz, ez esetben már nem a módosított Delta padlólemezt (többek között Opel Astra és Chevrolet Cruze) használja majd a konnektorról tölthető hibrid, hanem egy dedikált platformot kap, amelynél a T alakú akkumulátor mellett/körül több hely jut majd az utasoknak, és az egyszerűsített gyártás miatt érezhetően olcsóbb tud majd lenni a típus.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!