Még az első Logan generációnál elkezdődött a motor lökettérfogatának csökkentése, amikor az 1,4 literes, hengerenként kétszelepes négyhengeresről a változatlan teljesítményű, 1,2 literes 16 szelepesre váltottak. Most még eggyel lejjebb lép a márka, hiszen mostantól kezdve 1,0 literes, soros háromhengeres szívómotor kerül alapáron a motortérbe – a teljesítmény továbbra is 75 lóerő. Az alapár változatlan, a Logan 1,99 millió Ft-ról indul, azonos felszereltség (Arctic) esetén 300 000 Ft a 0,9 literes, 90 lóerős turbós felára. Egyedüli négyhengeresként az 1,5 literes, 90 lóerős turbódízelt lehet választani a jövőben, az 1,2-es modellek csak a kereskedői raktárkészlet erejéig választhatóak.
dacia2
Az új motorral együtt megújul a Sandero/Logan orrának megjelenése, a Dusterről veszik át a hűtőrácsot, a hármas osztású fényszórón belül pedig négy LED-ből álló menetfénynek is helyet szorítottak. A Sandero esetén még a hátsó lámpa fénye is új, de erről majd csak a hivatalos leleplezéskor lesz további információ. Az utastérben új anyagokkal és (felár ellenében) a legújabb generációs fejegységgel hoz újat a Dacia Sandero/Logan.

ON LOCATION

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!