Nem csak az új típusok piaci bevezetésével foglalkozik a Fiat Professional, a Fullback pickup és a Talento közepes méretű dobozos járművek mellett a meglévő modelleket is frissíti. A Fiat Ducato esetén például teljesen új kipufogógáz-kezelési rendszert alkalmaznak, van egy új alapmotor és nincs többé 3,0 literes csúcs-erőforrás.
A 110 lóerős 2,3-as helyett a jövőben 115 lóerős 2,0 literes dízelt kínálnak belépő szinten, a 2,3 literes mostantól 130, 150 vagy 180 lóerővel választható; utóbbi váltja az eddigi 3,0 literes motort. Alacsony nyomású kipufogógáz visszavezető rendszert (LPEGR) alkalmaznak, ennél a kipufogógázokat a részecskeszűrő után vezetik vissza egy hűtőn keresztül a turbófeltöltő elé, a személyszállító változatoknál ezen kívül még SCR katalizátor is van a fedélzeten, amelynél egy 15 literes tankban lehet tárolni az AdBlue adalékot.
A Dobló esetén az 1,3 literes, 95 lóerős és az 1,6 literes, 105 lóerős dízel mostantól kezdve EcoJet csökkentett fogyasztású változatban is elérhető, 12 illetve 15 százalékkal alacsonyabb szabványos átlaggal. Motorleállító, alacsony gördülési ellenállású abroncsok, vezérelt gerjesztésű generátor, változó szállítású olajpumpa és optimalizált aerodinamika segíti a spórolást ezeknél. Többé nem választható a 2,0 literes turbódízel, ennek a helyét az 1,6-os dízel 120 lóerős változata veszi át.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!