Most teljesedik csak ki a Land Rover Defender választék, hiszen mostantól lehet rendelni a 90-es jelzésű rövid karosszériát, a Hard Top névre hallgató haszonjármű változatot, illetve most érkezik a hálózatról tölthető hibrid hajtás, a soros hathengeres dízel, és a 110-es karosszéria mostantól nyitható vászontetővel is választható.
A P400e jelzésű plug-in hibrid hajtás a 110-es jelzésű hosszabb karosszériában választható, ennél a 2,0 literes turbómotor mellett egy 143 lóerős villanymotor hajt be a nyolcfokozatú automatikus váltóba, a rendszerteljesítmény 404 lóerő. Az elektromos hatótávolság akár 43 kilométer lehet, szériában Mode 3 töltőkábelt adnak, a Mode 2 (konnektor) kábel feláras – ezzel 7 óra alatt lehet feltölteni a teljesen lemerül telepet, egyébként akár 50 kW-os villámtöltés is igénybe vehető. A hálózatról tölthető hibrid változat 3 tonnát vontathat szemben az összes többi motorváltozat 3,5 tonnás vontatási kapacitásával.
Új a választékban a 3,0 literes soros hathengeres turbódízel, amely váltja a D200 és D240 jelzésű 2,0 literes dízelt is. Alapesetben 200 LE/500 Nm, a D250-nél 249 LE/570 Nm, a D300-nál 300 LE/650 Nm a teljesítmény, a lágyhibrid hathengeresek egyébként takarékosabbak a korábbi négyhengereseknél.
Új a felszereltségek között az X-Dynamic, amelynél feketére fényezett karosszériadíszek teszik sportosabbá a megjelenést, az üléskárpitot Robustek nevű strapabíró szövetből készítik, és egyediek az utastér belső díszei is.