A különleges megjelenéshez nem nyúltak a Citroën mérnökei, a DS4-es frissítés javarészt a motorkínálat megújulását jelenti, az egyedüli látható változás, hogy a középkonzolon immár ott találjuk azt a 7 col képátlójú érintőképernyőt, amelynek segítségével az autó fedélzeti rendszerei is vezérelhetőek – az eddigi kapcsolók megmaradtak a műszerfalon.
Az alapmotor az 1,2 literes, 130 lóerős háromhengeres turbó, a másik újdonság az 1,6 literes, 165 lóerős négyhengeres – ehhez 6 fokozatú automatát is lehet kérni -, az 1,6 literes 200 lóerős csúcs-erőforrás változatlan. A dízel-kínálatban megjelentek a BlueHDi négyhengeresek, az 1,6-os 120 lóerős, a 2,0 literes 150 vagy 180 lóerővel választható. Utóbbiak közül a gyengébb kézi kapcsolású, az erősebb automatikus váltóval jön. A nálunk nem elérhető DS Connect szolgáltatás új funkcióval bővült, amelynek segítségével a tulajdonos akár élőben tudja követni, hol jár autója.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!