Hosszú évtizedek óta változatlan a BMW márkajelzése, amelyet most minimalista stílusban alakítanak át. A BMW i4-es tanulmány orrán debütál az új logó, amelynél a három betűt tartalmazó külső gyűrű átlátszó, középen továbbra is megmarad a Bajorországra utaló fehér-kék minta. A minimalista stílus egyébként nem a karosszéria külsején, hanem a beltérben érhető tetten, ahol csak a hatalmas monitorok és a hangulatvilágítás visz némi színt a nagy fehérségbe.
„A BMW Concept i4 tanulmányautó formanyelve fantasztikus arányokat, egy erőteljes karaktert és rengeteg csodás részletet mutat. A BMW Ívelt Kijelzővel (BMW Curved Display) egészen extrém módon értelmeztük újra a BMW jellegzetes, vezetőre összpontosító műszerfal-kialakítását, miközben a BMW Concept i4 tanulmányautó minden porcikájából a vezetés hosszú távon fenntartható élményének ígérete árad” – fogalmazott Domagoj Dukec, a BMW márka vezető formatervezője.
A 2021-ben a kereskedésekbe kerülő villanymotoros BMW i4-est megelőlegező tanulmány 530 lóerős rendszerteljesítménnyel rendelkezik, 4,0 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra és 600 km-es a hatótávolsága. A szériagyártásban várhatóan kisebb teljesítményű változatok is lesznek. Mivel a villanymotornak nincs szüksége akkora hűtőteljesítményre, mint a belső égésűnek, a kocsi orrán lévő óriási méretű vesék jelen esetben „intelligencia panelek”, amelyek mögött a vezetőtámogató rendszerek különféle érzékelői rejtőznek.
A BMW i4 tanulmányautót a hangzása is kiemeli a tömegből, a menethangot és a különféle egyéb jelzéseket Hans Zimmer és Renzo Vitale zeneművészek komponálták, és BMW IconicSounds Electric néven emlegetik ezeket. A könnyed és azonnal felismerhető hangokat az üzemmódokat is megkülönböztetik egymásról, a hangzásvilágnak az ajtónyitások és az üdvözlő jelzések is részei.