Abban igaza van a Kiának, hogy a Picanto nevű autójának Genfben lesz a világpremierje, de a Morning forgalmazása még január hónapban megkezdődik Dél-Koreában, ennek megfelelően már egy kicsivel több információval – és fényképpel rendelkezünk az autóról.
A Morning kezdetben csak egy erőforrással lesz megvásárolható, az új fejlesztésű egyliteres háromhengeres változó szívó- és kipufogóoldali szelepvezérlést is kap. Az eredmény 82 lóerős teljesítmény 6400-as percenkénti fordulaton, a maximális nyomaték 96 Nm 3500-nál. A műszerfal újdonsága, hogy a szellőzés kezelőpaneljét is magába foglaló alsó csík többféle színben is elérhető, a legvadabb a piros, de a szürke több árnyalata és zongoralakk-fekete betét is létezik. Ezekhez természetesen színben passzoló üléskárpit jár.
Európában várható még egy 1,25 literes négyhengeres erőforrás is, az 1,1 literes háromhengeres dízeltől jó eséllyel búcsúzunk, a minimális darabszámok miatt nem nagyon éri meg azt az Euro 5-ös előírásoknak megfelelően módosítani. Felár ellenében az ISG motorleállító is elérhető lesz, így nem csoda, hogy a legtakarékosabb változat 4,2 l/100 km-es szabványos fogyasztással rendelkezik majd.