Pontosan 143 mm-rel kerül közelebb az elöl ülőkhöz a Lexus UX központi érintőképernyőre, ami annak köszönhető, hogy a japánok hallgatva a kritikára megszabadultak a Touch Pad kezelőfelülettől, és a hangvezérlés mellett már csak az érintőképernyőre hagyatkoznak vezérlés tekintetében. Felszereltség függvényében 8 vagy 12 colos lehet a kijelző, és mivel utóbbinak sok hely kell, búcsúzik a műszerfalról az analóg óra, cserébe sokkal gyorsabb hardvert kap a rendszer, éles grafikát, gyors működést és fejlett hangfelismerést ígérnek.
Vastagabb stabilizátorokat és alapáron elektronikusan vezérelt lengéscsillapítást kap a sportos vezetőknek szánt F Sport változat, a kormányzás visszajelzését új kormányoszlop-rögzítéssel javítják. Akinek az F Sport netűn túl kemény, az választhatja a sportosabb megjelenéssel járó F Sport Design megjelenési csomagot. A sportosabb megjelenésnél választható a kétszínű fényezés, ahol a tető közepét feketére festik. A karosszériaszerkezetet hátul 20-szal több hegesztési ponttal és egy erősebb hátsó merevítővel erősítik meg. A módosítások első közben a 2,0 literes szívómotorral szerelt UX 200-as és az öntöltő hibrid hajtású UX 250h modelleket érinti 2022 nyarától, az akkumulátoros-elektromos hajtású UX 300e átalakulásáról még nincs hír.