Februárban debütált a Volvo-Geely közös CMA építőkészletét használó Xinyue szabadidő-autó, amelyet eddig csak 2,0 literes lágyhibrid turbómotorral kínáltak. Most bemutatták a Hi-X fantázianevű hibrid hajtást, amely a Honda e:HEV rendszeréhez hasonlóan működik, azaz kis tempónál a belső égésű motor áramfejlesztőként működik, de nagyobb tempónál a belső égésű motor közvetlenül is képes hajtani az első kerekeket.
A hajtómű 120 kg tömegű, 2 villanymotort (egy hajtómotor, egy generátor) és az 1,5 literes háromhengeres turbómotort (150 LE/225 Nm) tartalmazza, a rendszerteljesítmény 245 lóerő és 540 Nm. Nem árulták el a plug-in rendszer akkumulátorának kapacitását, de azt igen, hogy a kínai szabvány szerint 4,3 l/100 km-es szabványos fogyasztású autó hatótávolsága egy feltöltéssel 1300 km. A 2022-es esztendőben mindössze 2022 példányt készítenek a Geely Hinyue Hi-X-ből, a 2021. december 25-én indult előértékesítés során 8 perc 21 másodperc alatt az összeset lefoglalták; a leggyorsabbak élettartam assistance-szolgáltatást, élettartam akkumulátor-garanciát és élettartam karbantartást kapnak ajándékba.