Nem várt sikert hozott az Audinak a némi extra hasmagassággal és dekorációval ellátott terepkombija, főleg ha azt vesszük, hogy az átlagos allroad vásárló háromszor akkora jövedelemmel rendelkezik, mint az átlagos A6 vásárló. Utóbbi tény ismeretében nem szabad azon csodálkozni, hogy megint valami különlegeset hoztak össze a mérnökök.
A légrugózással szerelt Audi A6 allroad hasmagasságát 139 mm-re programozták, de akár 45 mm-rel lehet még növelni a szintet – terepjáráshoz, amikor legfeljebb 35 km/órával halad az autó –, a terepfokozat 30 mm-es emelést ad, míg 120 km/óra felett 15 mm-t süllyed a karosszéria. Alapfelszerelés a lejtmeneti fékszabályzás (2-30 km/óra), a központi kijelzőn megjeleníthető a karosszéria dőlése, és így tudja a sofőr, meddig merészkedhet el. Az elektronikus beavatkozók felkészültek a laza talajra, beleértve a blokkolásgátlót is.
Európában egyedül a 3.0 TDI-vel adják az Audi A6 allroad-ot, az alapszint 231 LE /500 Nm, majd a 286 LE/620 Nm következik, a csúcsot a 349 LE/700 Nm jelenti – utóbbival 5,2 másodpercig tart a 0-100 km/óra sprint. Alapfelszerelés a nyolcfokozatú automatikus váltó, a 48V-os lágy-hibrid technológia. A pici bevezetésnél lesz választható a 20 years allroad limitált széria, a fekete díszekkel rendelkező modell három színben (gavial zöld, glacier fehér és Soho barna) választható.