Múlt héten még csak kémfotókkal szolgálhattunk a felfrissített megjelenésű Mazda CX-5-ös szabadidő-autóról, most pedig már itt van a sajtóanyag is a változásokról. Műszaki újdonságnak számít az Mi-Drive üzemmódválasztó megjelenése, amivel Normal/Sport állások közül lehet választani, illetve összkerékhajtású példányoknál van egy harmadik Off-Road állás is.
Újak az ülések, amelyek kevésbé fárasztják az utasokat, csökkentették az utastér zajszintjét, a legnagyobb változást még az új modellkínálat jelenti. Van az aktív életet élő családoknak összeállított NewGround modell lime-színű díszekkel, 19 colos felnikkel és olyan csomagtér-szőnyeggel, aminek az egyik oldala víztaszító. A Homura a sportos változat, króm helyett feketék a karosszériadíszek, amitől az orr lesz különösen zord, itt piros a díszszín, ami kívül-belül megjelenik. A Takumi Plus a csúcsmodell, Nappa-bőr kárpittal, teljesen színrefújt karosszériával. A motorok és hajtások terén nincs változás az európai piacon, a Mazda CX-5 2,0 és 2,5 literes benzinmotorral vagy 2,2 literes dízellel választható.