Jelenleg csak hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóval érhető el a Hyundai i30 N, és annak globális testvére, a Veloster N, de utóbbinál már bejelentették a robotváltót. Egy teljesen új fejlesztésű, nyolcfokozatú duplakuplungos váltóról van szó, amely olajban futó tengelykapcsolókat használ a kuplungok hűtésének javítása érdekében. Az új váltóhoz jár az N Grin Shift, azaz NGS nevű funkció, amelynél a vezető gombnyomásra 20 másodperc időtartamra élesebbé teheti a reakciókat, olyankor a maximális nyomatékot 352 Nm-ről 377 Nm-re növeli a motorvezérlő elektronika és a kapcsolási időket is lerövidítik.
Az NPS rövidítés az N Power Shiftet jelöli és arra utal, hogy több mint 90%-os gázpedál-állásnál a maximális gyorsítás érdekében módosítja a kapcsolási pontokat a váltóvezérlés. Végül, de nem utolsósorban van még NTS, azaz N Track Sense üzemmód, amely versenypályán maximalizálja az autó tudását a váltóvezérlés. A Hyundai Veloster N újdonsága még az új, 8DCT váltó mellett az új fejlesztésű, Alcantarával kárpitozott N kagylóülés, amelyek darabonként 2 kg-mal könnyebbek a korábbinál. Dél-Koreában már áprilisban megvásárolható lesz a továbbfejlesztett Hyundai Veloster N, a változások Európában majd a felfrissített Hyundai i30 N-ben jelennek majd meg, várhatóan az év második felében.