Augusztustól lesz majd elérhető a Range Rover Evoque felfrissített változata, amelynél a megjelenéshez csak óvatosan nyúltak, ellenben a technikát alaposan átdolgozták. Immár sávtartó segéd, automatikus vészfékezés és fáradtságfigyelő is van a fedélzeten.
Teljesen LED-es fényszórók világítanak elöl, új a hűtőrács és az első lökhárító is. Az Autobiography és a HSE Dynamic felszereltségi szinteken az ötajtós is a kupé szellőzőnyílásokkal ellátott motorháztetejét kapja. Az utastérben új a 8 colos képátlójú érintőképernyős fejegység, aminek átalakították a kezelését, okostelefonhoz hasonlóan oldalra húzással lehet lapozni a menüben.
A benzinmotor marad a 2,0 literes, 240 lóerős turbós, 6 fokozatú kézi kapcsolású váltóval vagy 9 fokozatú automatával, a dízel pedig teljesen új. A Jaguar/Land Rover saját fejlesztésű Ingenium dízele kerül a motortérbe, a 2,0 literes négyhengeres 150 vagy 180 lóerővel lesz választható. A gyengébb dízel elsőkerékhajtással mindössze 4,2 l/100 km-es szabványos átlaggal bír, ezzel a valaha volt legtakarékosabb Range Rover, a 180 lóerős összkerekes 4,8 l/100 km-es átlaggal rendelkezik.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!