Európa legnépszerűbb pickupja a Ford Ranger, amely a modellfrissítést követően is normál, nyújtott és duplafülkés kivitelben lesz elérhető, alapfelszerelés a kapcsolható összkerékhajtás. A formatervezők átalakították az első lökhárítót, új hűtőrácsot készítettek. Két új szín – a Diffused Silver és a Blue Lightning – is megjelent, a gazdagabb felszereltségű változatokhoz xenon fényszóró és LED nappali menetvilágítás jár.
Igazából a motor az új, a frissítést követően csak a 2,0 literes EcoBlue dízellel adják az autót, az SCR-katalizátorral (Adblue befecskendezés) rendelkező négyhengeres három teljesítményváltozatban készül. Alapesetben 130 LE/340 Nm-t tud, a középső szint 170 LE/420 Nm, míg a 3,2 literes öthengeres dízelt váltó biturbó négyhengeres 213 LE/500 Nm teljesítménnyel koronázza meg a kínálatot. Alapesetben hatfokozatú, kézi kapcsolású váltót adnak (a korábbihoz képest 4%-os fogyasztáscsökkenés), a két erősebbhez kérhető tízfokozatú automatikus váltó (9%-os fogyasztáscsökkenés) is rendelhető.
Utóbbi nem előválasztó-karral, hanem forgókapcsolóval vezérelhető, a Sync3-as fejegység mindenféle kütyükapcsolódási lehetőséget kínál. A flottakezelők örülnek majd a MyKey rendszernek, hiszen az üzemeltető úgy programozhatja be az indítókulcsot, hogy korlátozza az elérhető végsebességet, a hifi hangerejét, illetve állandóan bekapcsolt állapotba állítják az aktív biztonsági rendszereket. Alapfelszerelés a gyalogosfelismerős koccanásgátló, van Intelligens Sebességhatároló, parkolósegéd…
A Limited és Wildtrak modelleknél torziós rúd található a platóajtónál, így azt könnyen fel lehet hajtani. A Ford Ranger kínálat csúcsára érkezik majd a Raptor változat, amelynél a biturbó dízel és a tízfokozatú automatikus váltó lesz az egyedüli hajtáslánc.