Április elején már kiszivárogtak a képek, úgyhogy a most hivatalosan is leleplezett, felfrissített Peugeot 308-as nem számít meglepetésnek. Új az első lökhárító, a hűtőrácsbetét, és immár nem csak a halogénlámpás modelleknél, de a LED-es fényszórós példányoknál is külön, a lökhárítóban van a LED-es menetfény. Továbbfejlesztették a segédeket, például immár 180 fokos képet adó tolatókamera van, a távolságtartó tempomat automatikus váltó megléte esetén álló helyzetig tudja fékezni az autót.
Az 1,2 literes benzinmotornál továbbfejlesztett befecskendezést alkalmaznak, a 130 lóerős turbós változatnál részecskeszűrő is van a fedélzeten. Emellett még az új fejlesztésű, hatfokozatú kézi kapcsolású váltó is csökkenti a fogyasztást. Elsőként a felfrissített 308-as kapja meg a PSA Csoport legújabb dízelét, az 1,5 literes négyhengerest, amelynek 130 lóerős lesz a legerősebb változata. A 308 GT-ben jut szerephez a 180 lóerős, 2,0 literes BlueHDi, amelyhez az új fejlesztésű, nyolcfokozatú Aisin automatikus váltót párosítják; ennél guruláskor már 20 km/h-nál leáll a motor.
Szeptemberben kezdik meg a felfrissített Peugeot 308, 308 SW és GT kiszállítását.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!