Szélesebb lett a hűtőrács és a fényszórók megjelenését is átalakították a LED-es menetfényekkel a Subaru Legacy orrán (feláras a teljesen LED-es egység), a külső tükrökben új formájúak lettek az irányjelzők, hátul pedig a lökhárító alsó része változott csak, ahol egy kicsit átalakították az alsó betét formáját.
Csendesebbé tették az utasteret, jobb minőségű anyagokat használnak (igazi cérna díszíti a műszerfal- és az ajtópanelokat), de az ügyfelek minden bizonnyal az új, a korábbinál nagyobb tudású fejegységeknek örülnek majd a legjobban; mostantól kezdve 6,5 col az alap, 8 col a feláras fejegység érintőképernyőjének képátlója (eddig 6 és 7,2 col volt), a hátsó . A kényelmet az utasteret gyorsabban hűtő légkondi, és csendesebben működő CVT váltó javítja, a vezetési élményt áthangolt lengéscsillapítók, kormányszervo teszi közvetlenebbé. Nem nyúltak a motorokhoz, a 2,5 literes négyhengeres 175, a 3,6 literes hathengeres boxer 256 lóerős. Nemsokára az Outback is megkapja azokat a módosításokat, amelyeket a Subaru Legacy.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!