Új arccal folytatja a pályafutását a Jeep Wrangler terepjáró, de ennél sokkal fontosabb újdonság, hogy a teljesen áttervezett műszerfalon immár 12,3 colos képátlójú érintőképernyőt kapott az eddiginél nagyobb tudású Uconnect 5-ös fedélzeti rendszer. Újdonság, hogy a Willys immár állandó felszereltségként része a kínálatnak 33 col átmérőjű terepgumikkal, és ebből következően még jobb tereptudással. Opciós a levehető sarkokkal rendelkező acél lökhárító, amibe lefelé néző kamerát tesznek, a Rubicon modellekbe továbbfejlesztett Dana 44-es hátsó hidat építenek.
A motorkínálat nem változik a 2024-es modellévre, az alap a 2,0 literes turbó (270 LE/400 Nm), majd a 3,6 literes V6-os következik (285 LE/353 Nm), majd a 2,0 literes turbómotort használó 4xe jelzésű plug-in hibrid hajtás (375 LE/637 Nm rendszerteljesítmény), a csúcsot pedig a 6,4 literes szívó V8-as jelenti (470 LE/637 Nm). Az várhatóan nem változik, hogy csak a plug-in hajtás lesz elérhető kontinensükön, amikor megérkezik majd a Jeep Wrangler – Észak-Amerikában még 2023-ban megindul a friss változat forgalmazása.