Jobban megformált oldalfalak, magasabb csomagtér, szélesebb felépítés jellemzi a Subaru Legacy új generációját, amely a Subaru Global Platform padlólemezt használja, ami sokkal merevebb karosszériát eredményez – miközben a nagyszilárdságú acél aránya csak 13%-kal növekedett, a korábbinál 371%-kal több strukturális ragasztót használnak. Új a gyártásfolyamat is, először összeállítják a karosszéria vázat, majd erre kívülről ráhegesztik a külső paneleket, a padlóban lévő kereszttartókat szivaccsal töltik meg.
Amíg a külső megjelenést egyértelműen a fejlődés jellemzi, az utastérben szemmel látható a változás, hiszen egy 11,6 colos képátlójú, élére állított központi érintőképernyővel szembesül az ember. A kijelzőn állandóan elérhetőek a klimatizálás állítógombjai, a gyorsabb hardvernek köszönhetően egyszerre kétféle képet képes megjeleníteni, illetve ezek beállítását elvégezni (például a sofőr a rádiót, az utas a navigációt böködi). A Wifi modem LTE kapcsolattal dolgozik, a Starlink online szolgáltatás új modulokkal bővült.
Az Egyesült Államokban az alapmotor maradt az előző modell utolsó modellévében bemutatott 2,5 literes szívó boxer (182 LE), teljesen új fejlesztésű a 2,4 literes turbós boxer (260 LE/375 Nm), amihez szériában adják a fokozatmentes automatikus váltót, amelynél új olaj csökkenti a veszteséget. Új a felfüggesztés is, az első MacPherson rugóstagok alsó lengőkarja alumínium, a stabilizátor 23 mm átmérőjű cső. A Chicagói Autószalonon bemutatott új Subaru Legacy forgalmazását az ősszel kezdik meg, az európai változat – és a kombi – bemutatkozásának időpontja még nem ismert.