A MIVEC szelepvezérlés legújabb, a szelepnyitás időpontját, mélységét és időtartamát is vezérelni képes változatát kapja a Mitsubishi legújabb, 4J10 kódú négyhengeres 1,8 literes szívómotorja, ráadásul kettő felülfekvő vezérműtengely helyett csak egy van.
A 139 lóerős teljesítmény ugyanannyi, mint korábban, a szabványos fogyasztás azonban 12 százalékkal csökkent az elődhöz képest. Japánban már ebben a hónapban elérhető lesz az új motor az ASX, Lancer és Lancer Sportback típusok helyi megfelelőiben, legkésőbb 2012-ben hozzánk is eljut majd az erőforrás. Ennél alapfelszerelés az AS&G motorleállító, amely nem csak a kézi kapcsolású váltóval, de a fokozatmentes automatával is tud működni.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!