A Škoda Enyaq iV villanyautó második karosszériaváltozatának, a kupénak a bemutatóján jelentették be a csehek első villanymotoros RS modelljét, és most, 8 hónappal később már kombi karosszériával is választható a 2 motoros, 300 LE/460 Nm rendszerteljesítményű összkerékhajtás. Ahogy a kupénál, úgy a kombinál is elég szigorú feltételeket szab az elektronika a maximális teljesítmény nyújtásához – 88% feletti akkumulátor-töltöttség, 23-50°C közötti akkumulátor-hőmérséklet, akkumulátor degradáció – és ha mindez teljesül, akkor is legfeljebb 30 másodperc erejéig élvezheti a sofőr az erőt.
A kicsit másként ívelt tetőből kifolyóan nincs eltérés a menetteljesítményekben, tehát a 0-100 km/óra gyorsulás megvan 6,5 másodperc alatt (a már említett feltételek teljesülése esetén reprodukálható), a csúcssebesség 180 km/óra. A 82 kWh kapacitású akkumulátorral 500 km a szabványos hatótávolság, a fedélzeti töltő 11 kW, és legfeljebb 135 kW teljesítményű villámtöltés fogadására képes a Škoda Enyaq iV RS. Muszáj megemlíteni, hogy a gyár az akkumulátor hosszú élettartamának garantálása miatt 80%-os maximális töltöttségi szintet javasol, tehát hivatalosan nem ajánlja a 300 lóerőhöz szükséges töltöttségi szintet.