A szállítmányozási szektort is érinti majd, hogy Nagy-Britanniában 2030-tól nem lehet belső égésű motorral szerelt járműveket forgalmazni, a Tevva nevű startup már most előállt a 7,5 tonnás össztömegű, elektromos teherautójának a prototípusával. Ennél akkumulátoros-elektromos hajtással 250 km-es hatótávolság realizálható, de választható tüzelőanyagcellás hatótávnövelő is, amivel 500 km-re lehet megnövelni a hatótávolságot.
A Tevva megkezdte a 11 000 négyzetméteres londoni üzemének az építését, a tervek szerint 2023-tól már évi 3000 darabos kapacitással tudják majd kiszolgálni az igényeket. A Tevva teherautó rakterében 16 raklap fér el, de az akkumulátorok tömege miatt a hasznos terhelhetőség alig 2 tonna. A jelenlegi üzemanyagárak mellett havi 3000 km-es futás esetén a fenntartási költségek (finanszírozás+üzemeltetési költségek) azonos szinten vannak, mint egy dízelmotoros teherautónál, igaz, utóbbiaknál 3 tonna körüli a hasznos teherbírás, és a töltés miatt se kell órákat várakozniuk, hanem kvázi folyamatosan dolgozhatnak váltott sofőrökkel. A Tevva tervei szerint 19,5 tonnás össztömegig kínál majd teherautókat.