Az 1,6 literes szívómotor távozásával csak a Sandero/Logan 1,0 literes háromhengeres marad szívómotor a Dacia márka kínálatában. A motortechnológia váltását esetenként az olcsóbb felszereltségek törlése is kíséri.
A Dusternél a 115 lóerős 1,6-ost a 100 lóerős 1,0 literes háromhengeres turbómotor váltja, a teljesítmény 100 lóerő, a maximális nyomaték 160 Nm (2750/perc), a váltó ötfokozatú, a szabványos átlag 5,5-5,6 l/100 km, ami 18%-os csökkenés. Az új motor csak Access és Essentiel felszereltségekkel választható, összkerékhajtás pedig a jövőben csak a 115 lóerős dízelnél érhető el.
A Lodgy egyterűnél a búcsúzó 102 lóerős 1,6-os helyére az 1,33 literes turbómotor kerül 102 lóerővel. Sokkal nyomatékosabb (156 Nm 4000/perc helyett 200 Nm 1500/perc) az új erőforrás, a váltó öt- helyett hatfokozatú, a szabványos átlagfogyasztás 7,0-7,6 l/100 km-ről 6,6-7,0 l/100 km-re csökken. A jövőben Ambiance az alapfelszereltség, a Lodgy alapára pedig 3 649 000 Ft.
A Dokkernél egyelőre utód nélkül szűnik meg az 1,6-os szívómotor, tehát annál a 130 lóerős 1,33-as turbómotor lesz a legolcsóbb Stepway felszereltséggel 4 089 000 Ft-ért. Dízelként lesz elérhető szabadidő-autós körítés nélkül a Dokker, a 95 lóerős dCi-vel szerelt Arctic modell 4 099 000 Ft-tal szerepel az árlistában.