Az a legnagyobb baja a Ferrarinak, hogy sorba állnak a vásárlók, miközben nem akarnak a jelenleginél sokkal több autót gyártani – így is már évi 9500 darabra növelték a limitet. Az épp csak bemutatott 812 Superfast modellnél például már csak 2018-ra veszik fel a megrendeléseket a kereskedők. Sok vásárló ezért inkább köszöni szépen, és a Lamborghininél költi el a pénzét, ahol sokkal hamarabb beleülhet új szuperautójába.


Sergio Marchionne ezért most arról beszélt, hogy szerinte 12 hónap az a várakozási idő, amit az ügyfelek még hajlandóak kivárni, ennek az elérését célozzák meg a kínálat átalakításával. Ez valószínűleg azt jelenti, hogy az eredetileg Maserati sportkocsinak fejlesztett, de a magas gyártási költségek miatt inkább Ferrari belépőmodellként piacra dobott California napjai meg vannak számlálva, hiszen a gyár ugyanannyi befektetéssel sokkal nagyobb profittal kecsegtető autókat is tudna gyártani.

Ennek ellenére nem fog utód nélkül megszűnni az autó, hiszen azért azzal is lehet még pénzt keresni, épp csak az új generáció már nem Ferrari néven kerül piacra, hanem a hírek szerint az lesz majd az újjászülető Dino márka első típusa.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!