A 2015-2018 között gyártott Prius, Prius Plug-in és C-HR autók esetén az jelenti a problémát, hogy a hibrid vezérlőegységbe bemenő egyik kábel a fedélnél kidörzsölődhet, ha ez bekövetkezik, akkor megnő a rövidzárlat esélye. A problémára azt követően figyelt fel a gyár, hogy Japánban elfüstölt egy autó, legrosszabb esetben – ilyen még nem történt – akár tűz is keletkezhet. Világszerte 1,03 millió autót érint a visszahívás, amely során a márkaszervizben ellenőrzik a kérdéses kábelt, ha nincs probléma, plusz szigeteléssel (megakadályozza a mozgolódást, így a kidörzsölést is) veszik elejét a problémának, ha bármiféle elhasználódást tapasztalnak a szerelők, akkor pedig már a javított konstrukcióra cserélik a kérdéses vezetéket. Japánban 554 000, Európában 219 000, az USA-ban 192 000 autó érintett.
Ezzel párhuzamosan a Lexus LS 500h hibrid sportkocsit is visszarendelik, ennél a programozást rontották el a 2017 decembere-2018 júliusa között legyártott 1434 példánynál. Nagy sebességnél ha gázt ad a vezető, a hibrid rendszer lekapcsol és hibaüzenetet jelez az elektronika, miközben semmi baj nincs az autóval – a vezérlőegység újraprogramozásával orvosolják ezt a hibát.