Arra fogják használni a Toyota konszern új hátsókerékhajtású kupéját, a Scion FR-S-t Észak-Amerikában, amire azt kitalálták: drift/gymkhana versenyautót készítettek belőle.
Az autó mélyre húzott spoilereket, vasalódeszkát (hátsó szárnyat) és egy, a karosszériával összehegesztett bukókeretet kapott, plexire cserélték az ajtóüvegeket, és a tömegcsökkentés miatt kidobták az ablakemelő mechanizmust is.
Természetesen új motort kapott a Scion FR-S versenyautó, a 2,0 literes boxermotor a turbófeltöltésnek köszönhetően 600 lóerős teljesítménnyel bír. Ez jó hír azoknak, akik motortuningon törik a fejüket. Vannak még tartalékok a közvetlen befecskendezéses erőforrásban.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!