Először 2021-ben készítettek tüzelőanyagcellás Aurus prototípust, akkor 600 km-es hatótávolságot tudott a 2 hajtómotoros, 612 lóerős villanyautó. A most bemutatott újabb változatnál már 3 hajtómotoros, 1020 lóerős rendszerteljesítményű hajtást használnak (elöl 1, hátul 2 darab közös házba épített villanymotor), amelynél hátul lehetőség van az oldalankénti szabályozására.
A 700 bar-os tartályokban már 8 kg hidrogénnek jut hely, a 110 kW kimenő teljesítményű tüzelőanyagcella a padló alá épített 100 kWh kapacitású akkumulátort tölti. Az Aurus Hydrogen 2024 hatótávolsága 870 km, de ebben már benne van a konnektorról feltöltött akkumulátorból eredő hatótávolság is, de azt nem részletezik, hogy ez hány km-t jelent. Továbbra sincs tervben az Aurus vagy más orosz jármű tüzelőanyagcellás változatának sorozatgyártása, de az elektromos hajtás elemei előbb-utóbb megjelenhetnek közúti járművekben is.