A tavalyi Genfi Autószalonon mutatta be a Quant e-Sportlimousine típusát a NanoFlowcell nevű cég, az idei kiállításon pedig az F nevű autójukat prezentálják. Ez nem más, mint az előző tanulmány teljesen áttervezett technikával és megjelenéssel – utóbbi valójában egy új fényezést jelent.
A lichtensteini cég változatlanul hagyta az 5,257 mm hosszúságú karosszériát és a hatalmas méretű sirályszárnyas ajtókat is, azonban ezüst helyett vörös lett a karosszéria, újak a felnik és a fényszórókba is kerültek olyan kristályok, amelyek a Q betűt jelenítik meg ha bekapcsolják a világítást. A négy darab kerekeknél elhelyezett elektromotor csúcsteljesítménye a korábbi 925-ről 1090 lóerőre emelkedett leginkább annak köszönhetően, hogy 600 V-ról 735 V-ra növelték az üzemi feszültséget, tartós üzemben marad a korábban is alkalmazott 400 V-os feszültség. A Quant F lényege, a folyékony elektródás akkumulátor 2 darab, egyenként 250 literes tartályát sikerült úgy elhelyezni a karbon karosszérián belül, hogy tágasabb lett az utastér és a hatótávolságot is harmadával meg tudták növelni – ami 800 kilométert jelent. A NanoFlowcell azt mondja, hogy a karosszéria és a technika már teljesen szériaérett, a belsőnél 90 százaléknál tartanak, de pontos dátumot, hogy mikor indulhat a sorozatgyártás, nem mondnak.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!