Ezúttal nem nyúltak a Nissan GT-R külsejéhez, és a 3,8 literes, V6-os biturbó teljesítménye se változott, azonban a sok apró módosításnak köszönhetően mégis gyorsabb lett az autó.
Mizuno Kazutoshi, a GT-R fejlesztésével megbízott csapat vezetője ezúttal a befecskendezést, a felfüggesztést, az erőátvitelt és a karosszériát is módosította, nagyrészt azoknak a tapasztalatoknak alapján, amit az idei Nürburgringi 24 órás versenyen indított autóval szereztek. Az új befecskendező fúvókák miatt a 4000-6000 közötti tartományban jobban reagál az erőforrás – a 100 km/órás sebességet az eddiginél egy tizeddel gyorsabban, 2,7 másodperc alatt éri el a GT-R.
Új az olajteknő, ami az eddiginél stabilabb olajnyomást jelent extrém körülmények között, szintén a versenypályás bevetésekre gondolva megerősítették a féltengelyeket. A felfüggesztésben áthangolták a rugókat, a lengéscsillapítókat, az első stabilizátorrudat. A műszerfaltartó merevebb lett, ami a karosszéria merevségét is növeli, és jótékonyan hat az első felfüggesztés stabilitására.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!