A 2018-ban bemutatott második generációs Peugeot 508-as volt az utolsó olyan autó a kínálatban, amelynél még felár ellenében adták a szemfogat mintázó LED-es nappali menetfényt, ezért most a frissítésnél egy kicsit kompenzálnak, hiszen rögtön 3 darab LED-es szemfogat adnak az autónak, megismételve a hátsó lámpákban lévő 3 karom motívumot. Búcsúzott a hűtőrács, helyette a lökhárítót szabdalják stratégiailag elhelyezett bevágásokkal, középen az új márkajelzéssel, a PSE modellnél befeketítik az orrot.
A szélvédő tövében elhelyezett digitális műszeregység több új funkcióval bővült, alapáron jár a 10 colos képátlójú központi érintőképernyő, új kapcsolódó szolgáltatásokat kínál a továbbfejlesztett fejegység, amelyet világnyelveken beszéddel is lehet vezérelni. Az alapáron adott automatikus váltót új kapcsolóval lehet vezérelni, ezért átalakult az első ülések közötti konzol is (2 pohártartó, 6,4 literes fiók), az első sorban 2 darab USB-C, a hátsóban 2 darab USB-A csatlakozó szolgál a kütyük töltésére. Leegyszerűsítik a kínálatot, van Allure és GT felszereltség, és a PSE csúcsmodell, széria a fűthető szélvédő, a panoráma üvegtető, a kulcsnélküli bejutás és motorindítás.
Fontos hardveres változás, hogy a ponthegesztések számának megnövelésével és a több strukturális ragasztó alkalmazásával merevebbé tették a kocsiszekrényt, minden motorhoz külön futóműhangolást készítettek, feláras az elektronikus vezérlésű lengéscsillapítás. Az alapmotor az 1,2-es benzines (130 LE), majd az 1,5-ös dízel következik (130 LE), új, hogy már 180 lóerős rendszerteljesítménnyel is elérhető a plug-in hibrid hajtás, a normál kínálat csúcsát a 225 lóerős rendszerteljesítményű változat jelenti. A Peugeot 508 Peugeot Sport Engineered változat 360 lóerős rendszerteljesítményű, összkerékhajtású plug-in hibrid hajtást kap. Az akkumulátor immár 12,4 kWh kapacitású, a fedélzeti töltő 3,7 vagy felár ellenében 7,2 kW teljesítményű lehet.