Furcsa, hogy tíz évvel a típus gyártásának megkezdését követően kap csak összkerékhajtást a Dodge Challenger, de hát most értek rá a mérnökök arra, hogy a kettővel ezelőtti Mercedes E-osztály padlólemezére épülő autóba a négykerékhajtást adaptálják – a jelenlegi pómiautók közül (Chevrolet Camaro és Ford Mustang az ellenfelei) egyedül ez kínálja ezt a lehetőséget.
A Challenger GT elnevezésű autó motorterébe a 3,6 literes, 305 LE/364 Nm teljesítményű V6-os kerül, alapfelszerelésként adják a 8 fokozatú automatikus váltót, és újságírói kérdésre azt is elárulták, hogy se kézi kapcsolású váltó, se V8-as motor nem szerepel az összkerékhajtású változat jövőbeli tervei között. Bezzeg a tanulmány, a tavalyi SEMA kiállításon bemutatott GT AWD tanulmány kézi váltós és V8-as volt… Alaphelyzetben hátra megy a motor nyomatéka, ha azonban stabilitásvesztést érzékel az elektronika, előre is küld nyomatékot. A menetstabilizálónak van engedékenyebb fokozata, és teljesen is ki lehet kapcsolni.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!