Nemrég beszámoltunk arról, hogy a Consumer Reports szervezet által megvásárolt és tesztre fogott Fisker Karma bedöglött, az autót meg garanciális javításra elszállította a legközelebbi márkakereskedő.
Most visszakapták az autót, a gyártó meg annyit mondott, hogy a fedélzeti diagnosztika problémát érzékelt, és a további károsodás megakadályozása miatt letiltotta az autó működését. Nos, az akció nem lehetett túl sikeres, hiszen a szervizben kicserélték az akkumulátort és az inverter kábelt is – akkor mégse akadályozta meg a károsodást a működés letiltása? Apró figyelmességként fel is töltötték az új telepet. Az autó azóta jól működik.
A Fiskertől kilépett alkalmazottak szerint azért tapasztalnak a vásárlók olyan sok hibát, mert a cégnek muszáj volt piacra dobnia az autót ahhoz, hogy az Egyesült Államoktól pályázaton elnyert 500 millió dolláros támogatást ne kelljen visszafizetnie.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!