Az európai Euro 6-nak megfelelő az indiai BS-VI károsanyag-kibocsájtási előírás, a korábbinál bonyolultabb kipufogógáz-utánkezelés megdrágította a dízeleket, a Maruti Suzuki és a Volkswagen csoport úgy döntött, hogy felhagy ezzel a technológiával. A Suzuki időközben visszakozott, és 2021-től megint kínál majd dízeleket, a Volkswagen csoport, és az Audi is kitart a döntés mellett, hogy nem kínál többé TDI-ket Indiában. Az Audi esetén ez azt jelenti, hogy mostantól kezdve mindössze 3 autó közül lehet majd választani, az A6 45 TFSI (2,0 liter turbó, 245 LE), az A8L 55 TFSI (3,0 liter V6 biturbó 340 LE, lágy-hibird) és a Q8 55 TFSI (3,0 liter V6 biturbó, 340 LE) jelenti a választékot, megszűnt az A4, a Q5, a Q7…
Nem tervezik a TDI-k visszahozását, a kereskedői raktárkészletek elfogyását követően elektrifizált benzines modellekkel bővítik majd a választékot – ilyen motorral lehet majd megvásárolni a frissített A4-est, a Q3-ast, a frissített Q7-est –, illetve végre elkezdik majd Indiában is forgalmazni az e-tron villanyautót. Az előzetes terveket persze ott is megkavarta a koronavírus miatti gazdasági megtorpanás, úgyhogy pár hetes-hónapos csúszások lehetnek a választék újbóli bővítésében.