A Tata Motors nagy reményeket fűz új kisautójához, amelynek hosszas elmélkedés után a Zippy Car kifejezésből rövidített Zica nevet választották ki. Még az se zavarta az indiaiakat, hogy portugálul ez balszerencsét jelent, mivel nem kívánták olyan országokban forgalmazni az autót, ahol a portugál a hivatalos nyelv.
Azonban a zika-vírus okozta járvány kitörése miatt most mégis visszakoztak a stratégák, és a hivatalos állásfoglalás szerint alaposan megvizsgálják az új autó elnevezésének kérdését. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy egy válságstáb már több tanácskozást is tartott az ügyben. Legnagyobb valószínűséggel a Kite nevet választják majd befutónak, hiszen ezen a kódnéven fejlesztették az új típust.
Nehezíti a dolgot, hogy az első autók már úton vannak a márkakereskedésekbe, és a most megrendezésre kerülő Új Delhi Autószalonon van a közönségpremier, szóval máris elkéstek az új névvel. Ennek megfelelően a potenciális vásárlók ugyan Zica néven találkoznak majd az újdonsággal a cég standján, de ugyanakkor ott már azt is jelzik majd, hogy pár hét múlva más néven találják majd meg az autót a márkakereskedésekben. Már két hónapja reklámozzák a Tata Zicát, a kampány arcának Lionel Messi-t szerződtették, de a videókban nem jelenik meg az autó neve. Lehet, hogy valamit sejtettek már korábban is?
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!