A Frazer-Nash cég volt többek között a BMW forgalmazója Nagy-Britanniában, és a helyi piac számára a 328-as típust gyártották is; amikor a Bristol repülőgépgyár megvásárolta a céget, egyszerűen csak átnevezték ezt az autót, és amikor újabb karosszériát készítettek, egy darabig még kitartottak a BMW-technika mellett, aztán a Chryslerre váltottak. Az utolsó autójuk, a 2004-2011 között gyártott Fighter a Viper módosított V10-esét kapta.
A Bristol Cars 2011-ben ment csődbe, ekkor leálltak az új autók készítésével, és meglévő autók felújításával kezdtek foglalkozni, miközben az új tulajdonos teljesen új konstrukció fejlesztésébe kezdett. A tervek szerint 2017-ben dobják piacra az eredeti elképzelés szerint (úriember expressz) készített, és a korai modellek formáját idéző, BMW-motorral rendelkező roadstert.
Paul de Santis, a Holden hátsókerékhajtású autóiért felelős mérnök volt, ő irányítja a Pinnacle nevű autó fejlesztését, amelynek mintás fóliával álcázott prototípusát a Goodwood FoS-on mutatták meg a nagyközönségnek, padlógázon. Első körben az itt látható, tető nélküli autót valósítják meg, 2018-ban jöhet majd a kupé. Közös vonás a 4,8 literes, V8-as szívómotor mintegy 400 lóerővel, ami 5 másodpercnél gyorsabb 100-ra gyorsulást tesz majd lehetővé. Az évtizedek óta csak egy – a londoni Kensington Highs Street-en – található kereskedéssel rendelkező autómárka megduplázza értékesítési pontjai számát, a jelenlegivel szemben lévő üzlethelyiséget is megvásárolta az új tulajdonos. A régi szalonban azokat az ügyfeleket várják majd, akik veterán autóikat akarják felújíttatni, az új szalonban pedig a Pinnacle vásárlóival foglalkoznak.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!