A Pininfarina Battista szuperautó megjelenését az optimális aerodinamika határozza meg, ezzel szemben a most megmutatott B95-ös egyszerűen szép. Persze azért itt is jelentős leszorító-erőt termelnek a szárnyak, de ennél nem elsősorban a versenypályán való lehető legjobb teljesítmény elérése volt a cél, hanem a közúti vezetési élmény, oda pedig nem kell olyan sok szárny és légcsatorna. Persze azért a vezető és az utas megkapja a saját állítható, légáramlást szabályozó terelőlapját, ha már szélvédő nem jutott nekik…
A Pininfarina B95-ös hajtásáról az olaszok már ismert, 4 hajtómotoros, jelen esetben 1900 lóerő rendszerteljesítményű hajtása gondoskodik, így már nem csoda, hogy a 0-96 km/óra gyorsulás kevesebb, mint 2 másodpercet vesz igénybe, a csúcssebesség 300 km/óra – ne feledjük, tető nélküli autóról van szó. Az akkumulátor 120 kWh kapacitású, legfeljebb 270 kW-os villámtöltést tud fogadni a T alakban beépített telep, amivel a 80%-os töltöttségi szint elérése 25 percet vesz igénybe. A vezetőnek azzal biztosítanak némi esélyt a lovak és newtonméterek kordában tartására, hogy 5 üzemmód közül (Calma, Pura, Energica, Furiosa és Carattere) választhat a kormány mellett elhelyezett forgókapcsolóval, tehát fokozatosan közelíthet az 1900 lóerőhöz.
Mindössze 10 darab Pininfarina B95-ös készül, a Monterey Car Week-en kiállított példány Bronzo Superga nevű szürke fényezést és Giallo Arneis sárga orrot kapott, amihez látható karbon spoilerek és elöl 20, hátul 21 colos kovácsolt alufelnik járnak, a féknyergeket Giallo Arneis színűre fényezték. Az utastérben fenntartható forrásból származó bőrkárpitot használnak, az üléseket Pied de Poule Houndstooth Luxury Textile szövettel vonták be, sok a látható karbon elem. A Pininfarina B95-ös alapára 4,4 millió euró, azt nem árulták el, hogy ebbe beletartozik-e a szín- és kárpitválasztás, vagy azért plusz összeget számolnak fel.