Amikor Gordon Murray elkezdte tervezni a T.33-as modelljét, eleve abból indult ki, hogy tető nélkül is kínálni fogják, így a karbon karosszériavázat eleve utóbbihoz alakították, így azon semmiféle módosítást nem kellett végrehajtani az átalakításhoz. A saját tömeg 40 kg-mal emelkedik néhány extra merevítő beépítése miatt, amelyek azt eredményezik, hogy nem csökken a váz merevsége – de még így is csak 1108 kg-ról van szó.
Az A oszlop után az összes, karbonból sütött karosszériaelem új, hogy harmonikus legyen a megjelenés az új felső résszel együtt, a nagy ívű bukókeret aerodinamikailag jobb, mint az egyébként a hasonló járműveken alkalmazott ülések feletti dupla keret. A kivehető tetőpaneleknek az első csomagtérben (115 l) van hely, a két hátsó sárvédőben kialakított csomagterek további 180 liter tárolási lehetőséget kínálnak. A nyitott autónál az ülések mögötti panelt a karosszéria színére fényezik.
A 3,9 literes lökettérfogatú, 11 100/perc leszabályozási fordulattal rendelkező V12-es Cosworth blokk 617 LE/451 Nm teljesítményű, a nyitott változatot csak 6 fokozatú kézi kapcsolású váltóval adják – a kupénál csak 4-en kérték a robotizált váltót, ezért lemondtak róla –, gyorsulásértéket nem közöltek, de azt igen, hogy a csúcssebesség 335 km/óra; azzal adós a műszaki adattábla, hogy vajon a normál, vagy a nyújtott 6. fokozattal rendelkező áttételezéssel tudja-e ezt az autó. Mindössze 100 darab Gordon Murray T.33 Spidert építenek, az indulóár 1,89 millió font.