Még 2018-ban jelentette be a modernizált technikájú, 3-ajtósra átépített karosszériával rendelkező Lancia Delta Integrale-t az Automobili Amos műhely, a Futurista nevű modell alapján készítik a Safarista nevű változatot, amellyel azokra az ügyfelekre céloznak, akik számára a rali nem az aszfalton, hanem a terepen száguldást jelenti.
A karosszéria külsejénél itt is a 3-ajtós kialakítás és a karbon borítólemezek jellemzőek, de itt komolyan megerősítik a karosszériaszerkezetet, és az FIA-előírásoknak megfelelő bukókeretet is beépítenek. A két kagylóüléshez 4- vagy 5-pontos biztonsági öveket adnak. Teljesen új a felfüggesztés, amely nagyobb hasmagasságot és rugóutat eredményez, szereléssel állíthatóak a lengéscsillapítók, a fékrendszert acél csövekkel és hidraulikus kézifékkel módosítják. Az Autotechnica Motori műhely készíti az eredeti 2,0 literes turbómotor átépítésével megszülető 330 lóerős hajtóművet.
Az Automobili Amos állítása szerint Svédország befagyott tavain ugyanolyan jól érzi magát a Safarista, mint az Arab félsziget homokdűnéin száguldva. Ennek persze ára van, adók nélkül 570 000 euró, azaz 210 millió Ft. Az építést egyébként az a Podium Advanced Technologies műhely végzi, ahol a Scuderia Cameron Glickenhaus autói is készülnek.