Manapság minden magára valamit is adó kínai autógyártó óriási méretű és extra tudású szabadidő-autót készít, a téren a Patrol révén jelentős tapasztalattal bíró Nissan se akar kimaradni a buliból – de ők azért egy kicsit szerényebben állnak hozzá a kérdéshez. Segítségükre volt, hogy az Ariya révén már készítettek okos 2 hajtómotoros összkerékhajtást, a Nissan Arizon számára ezt a technikát szögletesebb karosszériában tálalják.
Egy szériamodell előzeteséről van szó, ami várhatóan megtartja a határozott vonalvezetést, de várhatóan B oszlopot is kap majd, illetve a LED-es lámpáin is finomítanak egy keveset. Teljesen digitális a belső, ahol a kapcsolattartást a megszemélyesített, Eporo névre hallgató virtuális segéd könnyíti meg. A Nissan Arizon műszaki részleteit nem árulták el, de még legalább 1 évet kell várni a szériaváltozatra, szóval van idő – az Ariya esetén 394 lóerős rendszerteljesítményű az E-4ORCE összkerékhajtás, az akkumulátor 87 kWh kapacitású.